Obchodné podmienky
UPOZORNENIE !!! Náš obchod neuzatvára zmluvu na diaľku (napr. prostredníctvom web stránky, e-mailu, poštovej objednávky na dobierku, a pod.), ktorej predmetom je nákup a predaj zbrane a / alebo streliva kategórie A, B, C. Pokiaľ sú v prehľade tovaru uverejneného na našej web stránke, resp. v našich katalógoch, uvedené zbrane a strelivo do nich kategórie A, B, C, tento prehľad slúži len pre orientáciu v našej ponuke tovarov, nie je však záväzným návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Kupujúci, ktorý je držiteľom príslušného zbrojného preukazu, je v zmysle zákona povinný uzatvárať zmluvu o kúpe zbrane a streliva do nej výlučne osobne, a to buď návštevou našej kamennej predajne alebo po dohode na osobnom stretnutí so zástupcami, resp. zamestnancami predávajúceho.
Obchodné podmienky
1. Spôsob objednávaniaObjednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete nám zatelefonovať priamo do našej predajne na číslo 02 / 446 445 11 (po-pi:10,00-18,00 a v sobotu 9,00-12,00). Prosím o využívanie telefonickej objednávky naozaj v nutnom prípade, nakoľko máme aj kamennú predajňu nie vždy je čas zapísať si objednávku. Objednávky vybavujeme v PO-PIA v čase od 10:00 do 17:00.
2. Povinnosti predávajúceho Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
Nezodpovedáme za:
3. Povinnosti kupujúceho Kupujúci sa zaväzuje:
4. Ceny tovaru Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru vrátane 20%DPH (Daň z Pridanej Hodnoty). Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
5. Dodacie podmienky Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, pošleme len ostatný objednaný tovar (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme a k chýbajúcim sa už nevraciame. V prípade objednania tovaru zákazníkom, u ktorého je uvedené "Momentálne nie je skladom" alebo "Momentálne vypredané" bude mu pri dodatočnom dodaní tovaru účtovaná plná výška poštovného. Každé dodanie tovaru je spoplatnené poštovným.
6. Termín dodania Dodacia lehota je najneskôr do 10 dní po obdržaní objednávky, ak je tovar skladom. Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná, v ozname môžme uviesť podacie číslo. Stav vašej objednávky si môžete pozrieť aj po zaregistrovaní. Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).
7. Spôsob dodania Objednaný tovar zasielame poštou na dobierku, poštou po úhrade faktúry, poprípade osobným prevzatím u nás v predajni do piatich dní od potvrdenia objednávky. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Pri objednávkach zo zahraničia, si vopred dohodneme podmienky aj spôsob dodania a platby.
8. Poštovné Poštovné a balné pre každú vybavenú objednávku zaslanoú Slovenskou poštou je 5,00 € (nezaleží na veľkosti objednávky). Poštovné a balné Kuriérom GLS je účtované podľa hmotnosti zásielky, najnižšie poštovné GLS je 7,-€ Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku. Pri objednávke do inych krajin poštovné vypočítavame individuálne podľa jednotlivych štátov, do ktorych zásielku posielame.
9. Zrušenie objednávky, vrátenie tovaru. Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 24 hodín. Prípadne tovar môžete vrátiť najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky. My Vám vrátime peniaze, alebo tovar vymeníme za iný podľa vášho želania.
Podmienky zrušenia objednávky
10. Reklamácie Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty prípadne od kuriéra, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zjavne poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade vám pošleme zásielku novú. Veľmi často sa totiž stáva, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Záručná doba Reklamácia sa vzťahuje len na:
Reklamácia sa nevzťahuje na:
Postup pri reklamácii Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:
Doba vybavenia reklamácie O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.
Vyhlásenie o ochrane osobných údajov Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.
11. Alternatívny spôsob riešenia sporov.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
12. Bankové spojenie Bankové spojenie spoločnosti Ivan Hrnčiarik - Puškárstvo Hermes:
|
ALTERNATÍVNY SPÔSOB RIEŠENIA SPOROV |
11. Alternatívny spôsob riešenia sporov Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: kontakt@hermes.sk Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady. |